John travar själv!

Svårt att hålla i både barn och kamera samtidigt;) Men han fixade det då bra själv! John alltså, han travade "själv" första gången idag. Och då har han travat 4 ggr innan. Min duktiga kille! Och dessutom trillade han av. Har inte koll på vad som hände. Tror Bamse hoppade till eller snubblade. John trillade av på sidan och la sig på rygg och Bamse stannade och nosade på honom. John blev lite rädd och grät men upp direkt igen! Filmen i inlägget är 5 min efter han trillade av, så rädd blev han inte;) Halv storm ute men här trotsar vi väder och vind;)



Någonstans under manen finns han;)



Och den underbara filmen;)




Blir ingen ny hjälm nu i vinter då jag upptäckte att jag hade en helt ny hjälm i strl 55 som passar perfekt med mössa under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0