På besök i stan!

Var lite busig i torsdags när Bamse skulle vaccineras:) Lastade med hö, träns, sadel, hjälm, säkerhetsväst och täcken i transporten. Så efter vaccinationen så sadlade jag honom och så begav vi oss till Johns dagis! Gissa om det var stora ögon när jag passerade på övergångsställerna med barnvagn och häst bakom mig! Lille B knatade på som det var en runda i skoge, helt cool! Och passerade en skola, och massor av ungar kom springande i full fart och hängde över staketet och klappade! Bästa Bamse stod och njöt:). Och broar, byggplatser, tunnlar, lastbilar, bilar osv osv. Och gissa om lyckan var stor när jag kom till Johns dagis. En stolt John kom springandes och vi red en extra runda för att mata ankorna!

Sen fick han gå och beta i trädgården några timmar innan vi körde hem honom igen! Helt underbart att se hundar, barn och häst leka tillsammans! Älskade lilla häst!

På väg!



Hos veterinären



Gå genom bostads området!



Gå över träbro





"Hemma"







Fika



En jätte rolig dag och John frågade om vi inte kunde hämta Bamse i fredags oxå:) Får se om han får komma och beta i trädgården fler gånger! Idag blir det vila för busen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken liten ängel till ponny!

2012-04-22 @ 13:46:19
URL: http://spaenir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0