Goa pojkar!

Snart är sommaren över och den har varit underbar för mina 2 små! Världens häsligaste sommarbete, torrt även under monsun regnet=). Vinskdydd, friskt vatten och träd. Vad mer kan de önska sig? (Förutom obehindrat med mat haha)

Hösten närmar sig men jag hoppas att jag kan ha kvar mina små hos svärföräldrarna september ut!

Igår blev det dressyr för Julle. Bamse hängde på bak som vanligt! Han gick riktigt fint i skitten och traven. I galoppen saknas styrkan att bära sig ännu. Men den kommer. Efter turen fick de beta lite gräs:) Finns ju inte så mycket i hagen, och svärfar tycker de svälter hehe;)



Fäller "lite" ;)
































Och båda var givetvis tvugna att bajsa precis innanför öppningen! MORR!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0