Händelserik vecka!

Vi har lite att göra det närmaste. På fredag vaccineras pojkarna så blir inten körning i helgen. OCh tur är vel det då jag åker till stockholm! Sen nästa vecka så kommer hovslagaren och Julle ska få skor. HAr inte velat lägga på innan då jag inte haft så mcyket tid när jag jobbade så mycket. Nu jobbar jag "bara" 45% och spenderar betydligt mer tid med mina pojkar:)

Var ute och körde i helgen och tittar bakåt. Hmmm, Bamse är borta... Nu känner jag mina små rackare så jag vände Julle och travade glatt tillbaka en bit på vägen. OCh där står en nöjd Bamse och betar;) Jag har ju som regel att aldrig binda fast Bamse i vagnen OM något skulle hända. Så jag drar grimskaftet runt vagnen och sen sitter jga på det. Bara det att jag lyfte på benet och då gled grimskaftet ner. Tur man har så matglada ponnier haha.

Som det ser ut nu så kommer de gå kvar i Hjälmaryd tills mitten på September om vädret håller i sig!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0