Tömkörning

Tömkörde B idag och har var så fin! Önskar att han ta stöd mer på bettet. Men ska kolla honom i munnen i påsk. Och är det något så får han åka till klinik. Ska även försöka hitta ett rakt bett till honom. Så man kan variera lite. Behöver dessutom ett bett till tränset och ett till huvudlaget. Dvs det träns jag använder när jag kör.

Funderar fortfarande på om jag ska behålla eller sälja selen:/ Testade tränset idag. Det passar men skygglapparna hamnar på helt fel ställe:/ Känns som ett hopplöst fall och nu måste jag alltså köpa nytt träns också! Suck, att det aldrig ska ta slut! I morgon ska jag se om inte John vill rida lite. Dock is och slask i paddocken. Så får se hur jag ska lösa det. Är inte så glad i att Bamse halkar rundor med honom på ryggen. Onödiga risker som vi inte behöver ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0