J & B

Var och kikade på en jätte trevlig ponny igår! Skriver inte något namn eller så mycket om honom i utseendet. Men en otroligt trevlig individ, säker framför vagn, välskött och helt perfekt! Så nu håller vi tummarna att ägaren känner att hon vill låna ut denna juvel till mig och Bamse <3.

Idag har jag gjort Bamses hage större och det uppskattades:) Han äter som en hel häst och nu blir det mindre trimmning för stallägaren! Konstigt dock att trots att han går på magert bete mesta tiden så tycks magen växa. Dax att motionera honom lite mer tror jag! Och så hoppas jag att han får en kompis snart så jag kan göra en riktig sommarhage! Annars får jag fjäska och se om jag inte kan få släppa honom ute i Torpa:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0