Motionerat B+J

Fick bli en tur idag oxå. Svärandes på lille B som absolut INTE skulle gå bakom vagnen. Tji fick han när han stötte till hjulet och fick panik. Rusade iväg och jag mitt nöt försökte hålla kvar honom:/ Bränn märken i hela handen:( AJ! Jaja han stannade iaf efter 10 m och jag gick och hämtade honom. Julle bara stod och tittade på honom. Cool häst den där. Tillbaka igen och nu verkade han fatta att man ska gå BAKOM vagnen och inte jämte. Rundan flöt på jättebra och båda skötte sig exemplariskt! Efteråt stor de och gosade i stallet medens jag plockade in selen. De har verkligen funnit varandra! På torsdag ska de till sommarbetet.









Försökte ta kort på hästarna på avstånd, funkade så där:)





Gos!!!





Älskar dessa 2 pojkar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0