3 nya täcken!

Var på Ge-Kås igår och gissa om jag blev glatt förvånad när jag ser att de har täcken från strl 70 cm! Woho säger jag bara. 3 täcken med mig hem. 1 fleece täcke med läderspänne i bogen och fläta som svanssnöre, 1 regntäcke med helhals och så blev det ett stalltäcke i 115, som jag sydde om hon mamma igår kväll. Så 3 täcken för 500:-. Tycker det är väldigt billigt! Visst kvaliteén är inte som ett HorseWare, men det kommer hålla för Bamse. Han går ju ensam och det finns alltså inge hästar osm kan smaka på täckena;) Och så fick jag tag på en lädergrimma för 49:- Billligt och bra:)

Var på väg till stallet men kom på att Micke hade bilen. Så får vänta nån timme till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0