Underbara häst!

Jag har sagt det många gånger innan men säger det gärna igen. Den där Bamse är verkligen ett guldkorn <3. Idag har John ridit själv hela rundan i skogen. Ingen trav men mycket styra och stanna-starta. Och efteråt ledde han omkring Bamse medens jag höll i Philip som fick premiär rida! Kan tala om att jag hade lite problem att få av honom. Han älskade det. Så ser ut som han kommer få ta över Bamse om nått år:)

Hovarna nyverkade och Julle fick stanna i hagen då jag måste köra på grus för att kunna komma in i skogen. Och det vill vi inte. Nästa helg åker han hem och det verker i mitt hjärta för de 2 ponnisarna som fann varandra dag 1! Usch vad jag inte vill lasta honom i trailen:( Men sista veckan ska jag ägna åt massa pyssel och mys!
























Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!
Den här frågan hör egentligen inte alla till detta inlägg men hoppas du har lust att svara ändå!
Såg på bukefalos att du hade köpt och sedan sytt om ett amigo täcke. Jag har en shettis kille som i vanliga fall har strl 95 i täcke men vet verkligen inte vilken strl jag ska köpa till honom. Om mäter enligt hotsewares tabell ska han ha strl 80 men känns som det kommer bli för kort i ryggen. Hur hög är din lilla kille och hur lång är han? :)

2012-09-13 @ 09:17:59
Postat av: P

Nej, så tråkigt att du måste skicka tillbaka Julle! Har följt denna blogg sen du startade den pretty much och du verkar ha hittat så otroligt goa hästar. Själv är jag avundsjuk på John, tänk om jag hade haft en sån fin liten ponny när jag var hans ålder!

Tänkte bara fråga, vart ungefär bor ni/söker stallplats? Har kontakter lite all over Sverige som bor på gård med plats för två små ponnyer. Skulle gärna försöka hjälpa er så att ni kan behålla bägge två

Bästa hälsningar

Svar: Hej!
Vi bor i Ljungby, södra småland. Och jag känner de flesta häromkring. Problemet är just att Bamse är hingst och det är otroligt svårt att hitta stallplats. Även om han är liten! Nu hoppas vi att vi inom en snar framtid har hittat våran drömgård. Och hoppas även att Julle kan få komma tillbaka till oss <3

Mvh malin
Malin Römer

2012-09-13 @ 17:56:13
URL: http://lifepending.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0